tisdag 29 april 2008

Faaaaaaaaan!

Nu ska man alltså behöva sitta och hålla på Chelsea eller – hemska tanke – Liverpool i finalen?
Eller, förresten, Pool–United vete tusan om jag ens vill kolla på. Matchen kan nog vara bra, men om man inte vill se något av lagen höja bucklan, hur gör man då?

Hörde ni förresten hur uppriktigt Glenn skrattade när han kommenterade hur Ronaldo av alla klagade på att Barça filmade? Det var för min del matchens höjdpunkt.

För övrigt vill jag ödmjukt påpeka att av mina tips inför semifinalerna har två av tre nu gått in. Tyvärr, får man väl säga. Så om ni vill vinna pengar på Chelsea–Liverpool spelar ni på 1–2.

1 kommentar:

Staffan sa...

Jag sitter och väser på ett monumentalt inlägg om hur bitter jag är efter de här champions league-resultaten.

Tror också på Liverpool ikväll för övrigt. Eller tror och tror, jag tycker 3.10 är ett bra odds.