fredag 30 maj 2008

Skrattfest

Olof Mellbergs tur att komponera sin drömmiddag i GP idag:

Förrätt
En kebab i pitabröd

Huvudrätt
Kebabpizza från Degerfors

Efterrätt
Svenskt godis

Drycker
Förrätt: bärs
Huvudrätt: bärs


Hihihihi. Mellberg bara växer med åren. Nu är jag övertygad: Det blir succé i EM, och sedan i Juve till hösten. Å, jag älskar dig Olof!


Ps. Gästerna han bjuder in till sin fiktiva drömmiddag är Martin Laursen, Alexander Östlund och Henrik Mellberg. Alexander Östlund. Smaka på den. Mellberg är ett geni. (Vem trodde det?)

3 kommentarer:

Mikael K sa...

Vilka smaklökar han har, den gode Olof. Jag är mäkta imponerad över att bättrat på sin teknik och under våren har han ju också dribblat i landslagströjan, låt vara att det var en peperonidragning med mest ryck och knyck.

Nu till mitt verkliga ärende. Jag skulle vilja höra vad sajten anser om de kommande svenska glidtacklarna i EM. Linderoth är väl nummer ett. Är det någon annan som kan glida riktigt bra?

Staffan sa...

Jag beklagar Micke, men det rent "sportsliga" får jag nog lämna över till Martin. Själv tror jag att vägen till em-guld går genom magen. Och med tanke på hur spelarns menyer har sett ut hittills i gp så bör det räcka åtminstone till medalj.

Consider me Glidtacklingens matreporter.

Motfråga: Vad ska man som supporter äta under EM?

Mikael K sa...

Biff, klyftpotatis, tomater och grönt. Och en låda rött. Och pop corn. Om jag nu ska äta efter avspark. Att ha ett pågående kurr i magen under match tycker jag är bra för både in- och upplevelsen.