tisdag 8 juli 2008

Comhem-hatet

Ursäkta om detta inlägg bara indirekt har att göra med sport.

Staffan säger:
igår kväll funkade bredbandet en stund
Björn säger:
nja. fra är ju juntans säkerhetsorgan medan comhem är dödspatrullerna
Staffan säger:
jag rusade in på comhem och skrev ett RIKTIGT hatiskt mail
Staffan säger:
men tack och lov så bröt skiten ihop igen innan jag hann skicka det
Björn säger:
ja det hade inte varit så gött om du "försvunnit"
Staffan säger:
nu tänker jag inte höra av mig igen innan det brakar ihop igen (pp)
Staffan säger:
men händer det minsta lilla
Staffan säger:
så tänker jag kräva att de betalar en årsprenumeration hos en annan leverantör
Staffan säger:
och det kravet kommer att vara helt villkorslöst
Björn säger:
haha lycka till med att ställa "krav" på juntan
Staffan säger:
hehe thx m8
Björn säger:
det är som en nordkorean skulle komma till kim jong sung och be att få ett helt års risskörd betalt för att hans grus smakat skit

Inga kommentarer: