lördag 14 juni 2008

Bråda dagar för oss spelmissbrukare

Ni får ursäkta att mina inlägg nu håller rena spamfrekvensen, men nu har jag lämnat in det nya Europatipset. Den här gången ska man tydligen veta vad det kommer stå i halvtid också, vilket gör det hela till en nästan omöjlig uppgift. Jag tvingades välja systemet U-4-4-44; fyra helgarderingar, fyra halvgarderingar, och hela kalaset reducerat till 44 rader genom att man väljer ett utgångstecken i varje reducerad match. Nedan följer raden, med mina utgångstips inom parentes:

Grekland-Ryssland 2
Sverige-Spanien halvtid 1x2 (x)
Sverige-Spanien full tid 1x2 (1)
Schweiz-Portugal 1x2 (x)
Turkiet-Tjeckien ht 1x (x)
Turkiet-Tjeckien ft 1
Polen-Kroatien x2 (2)
Österrike-Tyskland 2
Frankrike-Italien ht x2 (x)
Frankrike-Italien ft 2
Holland-Rumänien x2 (2)
Grekland-Spanien 2
Ryssland-Sverige 1x2 (2)


För övrigt har jag satt fem raka singelspel nu, vilket förmodligen aldrig har hänt och aldrig kommer hända igen. Ikväll provar jag med Moder Ryssland, trots att oddset är lågt (2 ggr på SvS).

2 kommentarer:

Anonym sa...

fem raka singelspel är mäktigt :)
verkar ju som att du är inne i ett stim så kanske att man borde rygga dina spel? Hur som tycker jag detta var en trevlig blogg.

Keep up the good work!

Staffan sa...

Å, man tackar. Sex raka är det ju i nuläget då. Men jag planerar att spräcka sviten med ett spel på Italien imorgon.