lördag 7 juni 2008

Live från MSN Messenger: Vi filar på startelvan

Björn säger:
jag har ändrat min startelva till allbäck med henke på topp förresten
Björn säger:
Staffan säger:
hahaha
Björn säger:
vadå ha
Staffan säger:
jag har allbäck ensam på topp
Björn säger:
va fan
Staffan säger:
anders svensson, niclas alexandersson, ljungberg och linderoth på mittfältet
Björn säger:
som farsan sa: frågan e ju vem som passar bäst med allbäck
Staffan säger:
sen ett femmanna-försvar med de som finns kvar
Staffan säger:
hahaha, word up farsan
Björn säger:
nä jag vill ha svensson i linderoths position
Björn säger:
men frågan e bara vem man ska ha framför?
Björn säger:
henke... hmmm
Staffan säger:
jo....
Staffan säger:
Kim borde få åka hem nu
Staffan säger:
Majstorovic framför Svensson på mitten kanske?
Björn säger:
jajamensan "när jag hatar som mest"
Björn säger:
Staffan säger:
Majstorovic kan bli nya Mjällby
Björn säger:
varför inte ljungan på mitten
Staffan säger:
Mjällby var ju också mittback när någon huxflux slängde upp honom på mittfältet, det blev ju succé
Björn säger:
mmm
Staffan säger:
Ljungberg hör hemma på kanten tycker jag
Staffan säger:
han är ju vår viktigaste spelare
Staffan säger:
han måste få spela där han trivs bäst
Björn säger:
men det blir mer tv tid i mitten
Staffan säger:
HAHAHA
Björn säger:
henke då
Staffan säger:
hur faaaaaan gör man för att köpa webb-tv-sändningar live från duschen i omklädningsrummet?
Björn säger:
o så elmander allbäck på topp
Björn säger:
Staffan säger:
henke är bra, men i mitt lag platsar han inte på grund av sitt gnäll och nej-tack-ja-tackande
Björn säger:
mmm
Björn säger:
bara inte kpelar så...
Staffan säger:
Allbäck och Marcus Berg hade ju varit det idealiska
Björn säger:
men e linderoth hel så e det bra med svensson i mitten framför såklart
Staffan säger:
jo
Staffan säger:
annars tar vi majstorovic
Björn säger:
men det e han ju inte....
Björn säger:
majsan
Staffan säger:
om alexandersson är sjuk kan sebastian larsson ta högern
Staffan säger:
seb larsson kan nog förresten spela även i mitten
Björn säger:
men jag vill ju ha alex där bak
Staffan säger:
alex som mittback bredvid mellberg kanske?
Björn säger:
o chippen framför, han e ju den enda i hela laget med form

Inga kommentarer: