fredag 13 juni 2008

Ikväll kommer jag att få äta upp allt

Frankrike och Italien. Där har ni två ålderstigna flopplag, trodde jag - innan turneringen.

Ikväll kommer de säkert visa att gammal är äldst.

Men jag tippar med hjärtat, och med små insatser. Rumänien och kryss i första matchen alltså (2 ggr pengarna hos SvS) och sedan Holland till 2.50.

Jag har en vag förhoppning om att något kanske kan tvinga ut mig ur lägenheten, så att jag slipper se min förnedring. Men samtidigt - vilken fotbollsfest vi har att se fram emot!


Sneijder, Chivu och Mutu får gärna leverera, de spelar ju i min drömelva.

1 kommentar:

Martin sa...

HÄPP HÄPP HÄPP!
Historiervisionism!
Du trodde allt på Frankrike och TJECKIEN som torskar.
Det gjorde jag också. Och står för det.
Italien tar sig tll kvarten, sanna mina ord!