torsdag 12 juni 2008

Saker jag haft fel om hittills under EM

* Schweiz var ett av turneringens sämsta lag (jag utlovade semifinal)

* Turkiet tog inte poäng mot Portugal (Portugal visade sig vara ett av turneringens bästa lag)

* Rumänien slog inte Frankrike (Rumänien var lite tamare framåt än jag trodde, Frankrike lite bättre bakåt)

* Holland var ännu bättre än jag trodde (men jag hade faktiskt rätt om Sneijder)

* Ryssland tog inte poäng mot Spanien (blek insats av ryssarna som jag tippade gruppvinnare [sic])

* Grekland slog inte Sverige (Sverige visade sig vara ett av turneringens bästa lag, och som grädde på moset: Daniel Andersson bäst på plan)


Resten har varit exakt rätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni missar väl inte DN-sportens startsida. Johan Croneman sågar TV4.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3244&a=778763

Anonym sa...

Tänker skriva om det, jag tycker att han var för snäll.