lördag 7 juni 2008

Nej men herregud

Vad som började som en oskyldig middag hemma hos Leif Mannerströms brorson igår kväll urartade till en orgie med diskussioner om klassamhället, whiskeydrickande och slutligen några tafatta nattklubbsbesök framåt morgonkvisten.

Detta skrivs alltså i en lucka då jag, väckt av ett telefonsamtal från min mamma (av alla människor), tillfälligt gått ur sängen för att sätta på någon av de låtar jag laddade min mediaplayer med imorse när jag kom hem (med en påse ostbågar, ingen kvinna som vanligt) vid sextiden imorse.

Mycket talar för att jag kommer somna om och således inte kommer lyckas lämna in den stryktipsrad jag nu ska delge er.

Men fuck it, nu kommer den här. Bättre att ni lämnar in och blir rika än att ingen vinner. Aight?

Schweiz-Tjeckien 1
Portugal -Turkiet x2
Österrike-Kroatien 2
Tyskland -Polen 1
Rumänien -Frankrike 1x
Holland-Italien 1
Spanien -Ryssland x2
Grekland -Sverige 1x2
Tjeckien -Portugal 2
Schweiz -Turkiet 1x
Kroatien -Tyskland 2
Italien-Rumänien x2
Holland-Frankrike 1

96 rader, you better recognize. Godnatt igen, kära läsare.

Inga kommentarer: